مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-27سياسي

لزوم پیگرد حقوقی پخش محتوای ضدایرانی در شبکه های ماهواره ای


رییس رسانه ملی بر ضرورت پیگرد حقوقی محتوای ضدایرانی در شبکه های ماهواره ای معاند تأکید و اعلام کرد که حدود 130 شبکه به زبان فارسی و حدود 140 شبکه با لهجه قومیت ها علیه ما برنامه پخش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری رییس صداوسیما در نخستین نشست شورای تخصصی و راهبردی امور حقوقی رسانه ملی که با حضور معاون امور حقوقی و مجلس صداوسیما، جمعی از مدیران این معاونت، اعضای این شوراها، رییس سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، جمعی از مسئولان قضایی و نمایندگان حقوقی قوای سه گانه، کارشناسان و صاحب نظران حقوقی برگزار شد، گفت: هر روند اجتماعی و فرآیندی که شکل می گیرد، یک لایه حقوقی دارد.

تحولات و تغییر رفتارهای اجتماعی، شکل گیری نهادهای جدید یا انحلال نهادهای پیشین و … همگی، جامعه را نیازمند وضع قوانین جدید و تغییر مقررات قبلی می سازد.

رییس رسانه ملی با بیان اینکه حقوق و مسائل حقوقی همپای رشد زندگی بشر و ارتقای حیات اجتماعی بشر رشد می یابد، گفت: همان طور که جامعه متحول می شود، حقوق هم همراه با آن تحول می یابد.

علی عسکری با اشاره به برخی کشورها که مشاغل حقوق در آن از مهم ترین مشاغل هستند، گفت: در نظام های اجتماعی، حقوق است که زیرساخت ارتباط انسان ها را تنظیم می کند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پیگرد حقوقی پخش محتوای ضدایرانی در شبکه های ماهواره ای

لزوم پیگرد حقوقی پخش محتوای ضدایرانی در شبکه های ماهواره ای