مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-27دانش

رونمایی از سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد همدان


طراح سامانه جلسات مجازی(وبینار) با بیان اینکه حضور فیزیکی افراد در جلسات دفاع پایان نامه و نظایر آن از دغدغه های جدی برخی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است، - ایسنا/همدان طراح سامانه جلسات مجازی(وبینار) با بیان اینکه حضور فیزیکی افراد در جلسات دفاع پایان نامه و نظایر آن از دغدغه های جدی برخی دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی همدان است، گفت: در همین راستا و برای نخستین بار وبینار آموزشی در دانشگاه آزاد همدان طراحی شده است.

محمدامین ایراندوست اظهار کرد: در سامانه به راحتی می توان به برگزاری جلسات مختلف از جمله مشاوره استاد به دانشجو، دفاع از پایان نامه، جلسات گروه، دانشکده، واحد آموزشی و.

اقدام کرد.

وی تشریح کرد: این وبینار که مبتنی بر یک پروژه متن باز است، بستری را فراهم می کند که در هر اتاق گفت وگو و جلسه امکان ارتباط صوتی و تصویری فراهم باشد و کاربران در صورت تمایل بتوانند نرم افزارهای خاصی را در این محیط شتراک گذاری کنند.

مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به مزایای این وبینار تصریح کرد: مدیریت کاهش رفت وآمد میان واحدها و مراکز مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سطح استان همدان از مزیت های مهم این سامانه است بدان معنا که چون واحد همدان مرکز استان است و سایر وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد همدان

رونمایی از سامانه جلسات مجازی دانشگاه آزاد همدان