مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:552020-10-27پزشكي

درگیری همراهان بیمار مبتلا به کرونا با کادر درمان در سبزوار


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از درگیری همراهان یک بیمار مبتلا به کرونا با کادر درمان بیمارستان واسعی خبر داد.

- محمد باقرزاده در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: تعدادی از همراهان بیمار مبتلا به کرونا اصرار داشتند که وارد بخش ویژه بیماران کرونایی شوند تا از بیمار خود دیدن کنند که با مخالفت کادر درمان مواجه شدند.

باقرزاده اظهار کرد: علی رغم این که کادر درمان با آن ها با سعه صدر برخورد کردند ولی این ممانعت از ورود، باعث تنش در بین همراهان بیمار شده و منجر به درگیری و ضرب و شتم شد که در این درگیری رییس بیمارستان و چند نفر از کادر درمان نیز آسیب جزیی دیدند.

باقرزاده در ادامه گفت: بلافاصله بعد از درگیری کارکنان انتظامات بیمارستان و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند و درگیری به پایان رسید.

وی مطرح کرد: ما همراهان بیمار را درک می کنیم و متوجه هستیم که به دلیل بیماری عزیزانشان دچار تنش و فشار روحی زیادی هستند اما همراهان بیمار هم باید وضعیت بحرانی این روزها را درک کنند و در درجه اول به خاطر سلامتی خودشان و بعد سلامتی سایر افراد جامعه، نهایت همکاری را با کادر درمان داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت خطرناک حال حاضر و به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ورود به بخش بیماران کرونایی به عنوان همراه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری همراهان بیمار مبتلا به کرونا با کادر درمان در سبزوار

درگیری همراهان بیمار مبتلا به کرونا با کادر درمان در سبزوار