مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:002020-10-27دانش

تناقض استفاده از برنامه های فیلترشده در سطح مسوولان


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با یادآوری اینکه فیلترینگ ناقص باعث شده که بیش از 30 میلیون فیلترشکن در کشور اضافه شود، در همین زمینه تصریح کرد: - فیلتر یک برنامه به این معناست که استفاده از آن برنامه غیرقانونی است، اما گاهی با تناقض هایی در این خصوص در سطح مسئولان نظام مواجه می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه جمیله علم الهدی دبیر شورای تخصصی تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور با اشاره به شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) گفت: از ابتدای راه اندازی سامانه شاد این سوال مطرح شد که این سامانه بر اساس چه سیاست هایی پیش خواهد رفت؟ وی ادامه داد: طی جلساتی به همت پژوهشکده فضای مجازی، پژوهشکده مطالعات بنیادین علم و فناوری و دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و شورای عالی فضای مجازی موضوع آموزش در فضای مجازی بررسی شد و به این نتیجه رسیدیم که سندی برای موضوع آموزش در فضای مجازی تهیه شود.

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ضرورت اصلاح و بازبینی در مدل های تصمیم سازی در شوراهای کشور، پیشنهاد داد: فضای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض استفاده از برنامه های فیلترشده در سطح مسوولان

تناقض استفاده از برنامه های فیلترشده در سطح مسوولان