مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:552020-10-27اجتماعي

پاییز کردستان همچنان بی بارش است


کارشناس هواشناسی استان کردستان با اشاره به پایداری هوا در روزهای آینده اعلام کرد برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در طول روز به تدریج افزایش پوشش ابر را خواهیم داشت که در بعد از ظهر روز جمعه وزش باد گاها شدید پیش بینی می شود.

- ایسنا/کردستان کارشناس هواشناسی استان کردستان با اشاره به پایداری هوا در روزهای آینده اعلام کرد برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در طول روز به تدریج افزایش پوشش ابر را خواهیم داشت که در بعد از ظهر روز جمعه وزش باد گاها شدید پیش بینی می شود.

خبات قمری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی اظهار کرد که طبق بررسی و خروجی مدل های هواشناسی تا اوایل هفته جو استان آرام و پایدار خواهد بود.

وی افزود که برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در طول روز به تدریج افزایش پوشش ابر را خواهیم داشت که در بعد از ظهر روز جمعه وزش باد گاها شدید پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان کردستان با اشاره به پایدار هوا تصریح کرد که در اوایل صبح در شهرهای بزرگ استان شاهد انباشت آلاینده ها و گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.

وی با اشاره به ثابت ماندن دما طی روزهای آینده یادآور شد که وزش باد خنک در صبحگاه موجب احساس سرما می شود اما درکل، تغییرات دمایی در حدود افزایش 1 یا 2 درجه سانتیگرادی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز کردستان همچنان بی بارش است

پاییز کردستان همچنان بی بارش است