مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-27بين الملل

موسوی: عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهور به ‎باکو سفر می کند


سید عباس ‎عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران امشب در صدر هیاتی به ‎باکو سفر می کند.

  - سفیر ایران در آذربایجان گفت: سید عباس ‎عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهوری اسلامی ایران امشب در صدر هیاتی به ‎باکو سفر می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس موسوی سفیر کشورمان در باکو در توییتی با اعلام این خبر نوشت: وی قرار است فردا در خصوص آخرین تحولات روابط دو جانبه، درگیری های جاری در منطقه و ابتکار ایران برای حل مناقشه و سایر موضوعات با مقامات ارشد جمهوری آذربایجان گفت وگو و رایزنی کند.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نیز امروز از سفر عراقچی به مناطق مرزی استان اردبیل به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و در گیری های به وقوع پیوسته بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان خبر داد.

خطیب زاده گفت: سفر منطقه ای سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه به عنوان فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران و به منظور پیشبرد ابتکار ایران برای حل مناقشه قره باغ و در گیریهای به وقوع پیوسته بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان است.

وی افزود: دکتر عراقچی علاوه بر حضور در مناطق مرزی و اطلاع از آخرین شرایط میدانی سفرهایی را به باکو، مسکو، ایروان و آنکارا در برنامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی: عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهور به ‎باکو سفر می کند

موسوی: عراقچی به عنوان فرستاده ویژه رییس جمهور به ‎باکو سفر می کند