مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-27اجتماعي

اجباری شدن ماسک در روسیه و تشدید محدودیت های کرونایی


مقامات روسیه به منظور مهار شیوع کروناویروس تصمیم گرفتند تا استفاده از ماسک را مجدد اجباری کرده و زندگی شبانه شهری را محدود کنند.

- مقامات روسیه به منظور مهار شیوع کروناویروس تصمیم گرفتند تا استفاده از ماسک را مجدد اجباری کرده و زندگی شبانه شهری را محدود کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات روسیه اعلام کردند: با توجه به ثبت رکورد مبتلایان در موج دوم شیوع بیماری کووید-19 از روز چهارشنبه استفاده از ماسک در سراسر کشور اجباری می شود.

براساس این قانون مردم روسیه ملزم هستند در تمامی اماکن شلوغ از جمله وسایل حمل و نقل عمومی، تاکسی، پارکینگ خودرو و داخل آسانسور ماسک به صورت داشته باشند.

در فصل بهار مقامات روسیه استفاده از ماسک را در سراسر کشور اجباری کرده و محدودیت های دیگری را به منظور مهار بیماری اعمال کردند.

در اواسط ماه جولای و با کاهش شدت شیوع بیماری این محدودیت ها در مسکو لغو شد اگرچه مقامات بهداشت و درمان به افراد در مورد استفاده از ماسک تاکید داشتند چرا که به پیشگیری از گسترش بیماری کمک می کند.

بر اساس محدودیت های جدید در روسیه، تمامی رستوران ها و دیگر مراکزی که تا ساعات پایانی روز فعالیت داشتند ملزم هستند در ساعات 23 تا شش صبح فعالیت خود را تعطیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجباری شدن ماسک در روسیه و تشدید محدودیت های کرونایی

اجباری شدن ماسک در روسیه و تشدید محدودیت های کرونایی