مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-27بين الملل

نعیم قاسم: آمریکا 10 میلیارد دلار برای حمایت از مزدورانش در لبنان هزینه کرده است


معاون دبیرکل حزب الله لبنان موضع فرانسه درباره توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و از مقامات این کشور خواست این روش خطرناک را کنار بگذارند.

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان موضع فرانسه درباره توهین به پیامبر اکرم (ص) را محکوم کرد و از مقامات این کشور خواست این روش خطرناک را کنار بگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما موضع فرانسه را درباره ترغیب به توهین به رسول اکرم (ص) که نوعی موضع خصمانه و نشان دهنده ضعیف بودن دلیل و بهانه ها در قبال عظمت تعالیم اسلام است، محکوم می کنیم و از مقامات فرانسه می خواهیم این روش خطرناک را کنار بگذارند چراکه نتیجه آن تنها شکست است.

نعیم قاسم گفت: پیروزی های حزب الله لبنان نتیجه جهاد، ثبات و یاری خداوند است.

حزب الله در مقاومت در برابر اسراییل که نقطه تمرکز ظلم جهانی آمریکا است، موفق شد برای همین آمریکا تمام امکانات، فشارها، پول ها، رسانه ها و تحریم های خود را علیه حزب الله به کار گرفته اما هرگز نمی تواند آن را شکست بدهد.

وی افزود: مقاومت به الگویی برای جوانان آزاده در جهان و نسل ها تبدیل شده است و دروغ گویی و ادعای آمریکا و نژادپرستی و جنایت هایش در عراق، افغانستان، یمن، سوریه و حمایت از اسراییل علیه فلسطین، لبنان و کشورهای منطقه را نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: آمریکا 10 میلیارد دلار برای حمایت از مزدورانش در لبنان هزینه کرده است

نعیم قاسم: آمریکا 10 میلیارد دلار برای حمایت از مزدورانش در لبنان هزینه کرده است