مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 00:152020-10-26بين الملل

بدون تغییر ماندن شرایط ایران از دیدگاه FATF


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، براساس بیانیه نشست اکتبر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که در تاریخ 2 آبان ماه منتشر شد، ایران و کره شمالی هم چنان در فهرست کشورهای اقدام مقابله ای FATF موسوم به لیست سیاه قرار دارند.

- بیانیه نشست اکتبر FATF درباره ایران مشابه بیانیه نشست فوریه این نهاد بین الدولی است و ایران همچنان در کنار کره شمالی، در فهرست کشورهای اقدام مقابله ای یا همان لیست سیاه FATF قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، براساس بیانیه نشست اکتبر گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که در تاریخ 2 آبان ماه منتشر شد، ایران و کره شمالی هم چنان در فهرست کشورهای اقدام مقابله ای FATF موسوم به لیست سیاه قرار دارند.

بیانیه اخیر FATF درباره ایران، تفاوت چندانی با بیانیه این نهاد بین الدولی درباره نشست فوریه 2020 (2 اسفندماه پارسال) ندارد.

در بیانیه نشست اکتبر FATF آمده بود که با توجه به اینکه ایران نتوانست کنوانسیون های پالرمو و تامین مالی تروریسم را در تطابق با استانداردهای FATF تصویب نماید، FATF تعلیق اقدامات مقابله ای را کاملا بر می دارد و از اعضا و تمام قلمروها می خواهد که اقدامات مقابله ای را در تطابق با توصیه ی 19 به طور موثر اجرا نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون تغییر ماندن شرایط ایران از دیدگاه FATF

بدون تغییر ماندن شرایط ایران از دیدگاه FATF