مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 22:102020-10-26ورزشي

مشورت فدراسیون با قهرمانان وزنه برداری واقعی باشد نه نمایشی


فدراسیون وزنه برداری باید در شورای مشورتی از نظرات قهرمانان و چهره های وزنه برداری استفاده کند تا حضور آنها در این شورا رنگ نمایشی بودن به خود نگیرد.

- فدراسیون وزنه برداری باید در شورای مشورتی از نظرات قهرمانان و چهره های وزنه برداری استفاده کند تا حضور آنها در این شورا رنگ نمایشی بودن به خود نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای عالی مشورتی نام جدیدی است فدراسیون بر روی نشستی که برای بررسی مسائل وزنه برداری برگزار می کند، گذاشته است.

این شورا از سال 94 که علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری شد بارها تغییر نام داد، ابتدا کمیته فنی بود بعد به شورای فنی تغییر کردو اکنون هم شورای عالی مشورتی شده است.

این شورا اولین جلسه را خود را در حالی برگزار کرد که حضور دو چهره شاخص وزنه برداری کوروش باقری و بهداد سلیمی بسیار قابل توجه بود.

در سال های گذشته انتقادات زیادی به این شورا وارد شده بود که بیشتر افراد این شورا را کسانی تشکیل می دادند که به نوعی کارمند و حقوق بگیر فدراسیون محسوب می شدند.

این مسئله باعث شده بود که این نقد به وجود بیاید افراد خیلی صریح نمی توانند نظرات واقعی خود را مطرح کنند و بیشتر تابع نظر رییس فدراسیون هستند.

در طول این سالها نیز خیلی از افراد که عضو این شورا بودند دیگر حضور ندارند و دلیل آن را بی اثر بودن نظراتشان در تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشورت فدراسیون با قهرمانان وزنه برداری واقعی باشد نه نمایشی

مشورت فدراسیون با قهرمانان وزنه برداری واقعی باشد نه نمایشی