مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:402020-10-26پزشكي

صبر، همراهی و شکیبیایی و سیکل درمانی صحیح، بر ناباروری غلبه می کند


دردناک تر از مشکل ناباروری؛ نگاه ها، حرف ها، و ترحم های اطرفیان است؛ اما زوج های جوان بدانند که درک، صبر، و همراهی یکدیگر بیشتر از بچه دار شدن اهمیت دارد.

- ایسنا/قم دردناک تر از مشکل ناباروری؛ نگاه ها، حرف ها، و ترحم های اطرفیان است؛ اما زوج های جوان بدانند که درک، صبر، و همراهی یکدیگر بیشتر از بچه دار شدن اهمیت دارد.

پدر ومادر سپهر یکی از هزاران زوجی هستند که با روش های کمک بارداری توانستند بعد از سالها طعم شیرین پدر ومادر شدن را تجربه کنند، مادر سپهردر رابطه با داستان ناباروی شان عنوان کرد: هیچ کس جز یک زن نمی تواند معنای پرورش یافتن یک موجود زنده دیگر را در درون اش درک کند.

وی با بیان اینکه قشنگ ترین حس زندگی من بعد از چهار سال تلاش، زمانی بود که توانستم صدای قلب فرزند دلبندم را که در دوران جنینی به سر می برد بشنوم رقم خورد، ادامه داد: دوسال بعد از ازدواجمان تصمیم به بچه دار شدن گرفتیم که موفق نشدیم و یک سال بعد از آن نیز کم کم با سوالات اطرافیان که می پرسیدن دیر می شود، شما قصد بچه دار شدن ندارید؟ مواجه شدیم.

وی افزود: از همان زمان به دکتر های مختلفی مراجعه کردیم و فهمیدیم که برای بچه دارشدن راهی طولانی در پیش داریم و شروع به درمان های دارویی کردیم؛ اما متاسفانه نتیجه ی مثبتی نگرفتیم و زمزمه های بچه دار نشدن ما در بین اطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صبر، همراهی و شکیبیایی و سیکل درمانی صحیح، بر ناباروری غلبه می کند

صبر، همراهی و شکیبیایی و سیکل درمانی صحیح، بر ناباروری غلبه می کند