مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:552020-10-26سياسي

بازخواست مدیران قبلی در صورت ترک فعل یا تضییع حقوق عامه


کسانی که در دوره های مدیریتی قبل اعمالی انجام داده باشند که موجب خسارت به مردم و یا تضییع حقوق عامه شده باشند امروز بایستی پاسخگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از میزان، غلامحسین اسماعیلی در گفت وگوی ویژه خبری پیرامون بررسی جزییات و چگونگی اجرای دستورالعمل های اخیر ریاست قوه قضاییه [امنیت قضایی و نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان] با بیان اینکه در قانون ترک فعل فراموش شده بود، اظهار کرد: این دستورالعملی جدید در نظام قضایی ما در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت است.

افراد در مقابل وظایفی که رها می کنند و تکلیف خود را انجام نمی دهند، حوادث ناگواری که در اثر کوتاهی ها انجام ندادند و یا حوادثی خوب یکه در صورت کوتاهی ها رخ نداده به این اعمال رسیدگی می شود.

در قانون ترک فعل فراموش شده بود.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه افزود: ریاست قوه قضاییه بعد از اعلام این موضوع هیأتی را مأمور کردند تا از ظرفیت های قانونی استفاده کنند.

حتماً نمی خواهیم مجازات کنیم بیاییم به مدیران اگاهی بخشی کنیم، هشدار دهیم و در نهایت اگر چاره ای جز برخورد قضایی نبود بازخواست کنیم.

اسماعیلی با اشاره به این که در ارتباط با ارزهای 4200 تومانی بخش های مختلفی داریم، گفت: بخشی مرتبط با مدیران سیستم بانکی است که چرا ارز را با این قیمت در کف بازار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخواست مدیران قبلی در صورت ترک فعل یا تضییع حقوق عامه

بازخواست مدیران قبلی در صورت ترک فعل یا تضییع حقوق عامه