مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:452020-10-26سياسي

از خاطره تلخ سقوط هواپیما تا آرزوی ایستادن بر فراز اورست...


نجات دهنده جان انسانها و حیوانات گیر کرده در لابلای صخره ها شده اند و اما همیشه هم کارشان به خیر و خوشی تمام نشده است مثل کرامت الله امیری، کوهنورد کهگیلویه و بویراحمدی که هنوز صحنه های عجیب و غریب سقوط پرواز تهران- یاسوج و صعود تلخشان به دنا برای یافتن .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نجات دهنده جان انسانها و حیوانات گیر کرده در لابلای صخره ها شده اند و اما همیشه هم کارشان به خیر و خوشی تمام نشده است مثل کرامت الله امیری، کوهنورد کهگیلویه و بویراحمدی که هنوز صحنه های عجیب و غریب سقوط پرواز تهران- یاسوج و صعود تلخشان به دنا برای یافتن باقیمانده اجساد مسافران این پرواز را از یاد نبرده است.

و حالا که به صعودهای کرونایی عادت کرده اند با شرایطی خاص که مثل گذشته نیست اما هنوز شیرین است چراکه تنها یک کوهنوردی ساده نیست و می توان هم کوهنورد بود و هم غارشناس و از همه بالاتر بااخلاق، شاداب و اسطوره شد.

کرامت الله که این روزها به تازگی تولدش را جشن گرفته و متولد آبان 1348 است، فاتح بیشترین قلل بالای 4000 متر در کشور است مثل دنا در کهگیلویه و بویراحمد؛ استانی که بدون هیچ راهپیمایی به پای مسیر کوهپیمایی خواهید رسید؛ دنای معروفی که در همه جای ایران نام با شکوهش به یادگار گرفته شده اما در خانه خودش حتی یک بزرگراه در شهرهای استان به نامش زده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از خاطره تلخ سقوط هواپیما تا آرزوی ایستادن بر فراز اورست...

از خاطره تلخ سقوط هواپیما تا آرزوی ایستادن بر فراز اورست...