مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:352020-10-26سياسي

3 کتابخانه عمومی در زنجان افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: کتابخانه مسجد جامع، کتابخانه امام علی (ع) قیدار و کتابخانه خیرساز شهید کبودخانی در روستای محمودآباد، - امیرعلی نیک بخش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان گزارشی از عملکرد کتابخانه های عمومی ارائه و اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا، خدمات کتابخانه های عمومی با رعایت پروتکل های بهداشتی ارائه می شود و فعالیت های فرهنگی-ترویجی کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه دارد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان ضمن اشاره به پروژه های در حال ساخت کتابخانه ای در استان، گفت: برای ساخت و تکمیل پروژه های کتابخانه ای استان، اهتمام جدی وجود دارد و امید است با همکاری مسوولان شاهد ساخت و تکمیل این پروژه ها باشیم که باعث ارتقای شاخص های فرهنگی استان خواهد شد.

وی در ادامه از افتتاح کتابخانه مشارکتی روزبه خبر داد و گفت: کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه زنجان به عنوان بیستمین کتابخانه مشارکتی استان زنجان آغاز به کرد.

نیک بخش با اشاره به اینکه این کتابخانه هفدهمین کتابخانه مشارکتی در شهرستان زنجان است، عنوان کرد: کتابخانه مشارکتی موسسه آموزش عالی روزبه از نظر فیزیکی و تجهیزات کتابخانه ای در شرایط مطلوبی قرار دارد و افتخار داریم که از این پس به صورت مشارکتی با نهاد کتابخانه های عمومی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کتابخانه عمومی در زنجان افتتاح می شود

3 کتابخانه عمومی در زنجان افتتاح می شود