مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:302020-10-26اجتماعي

برگزاری جشنواره فرهنگی لاله های روشن در 40 هزار مدرسه


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: 40 هزار جشنواره فرهنگی لاله های روشن در 40 هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا کاظمی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید فهمیده که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار کرد: شهید فهمیده اسطوره ای عینی برای نسل جوان و نوجوان کشور است.

وی با تسلیت فوت پدر و مادر شهید فهمیده بیان کرد: حماسه این شهید بزرگوار باید به عنوان چراغ راهی برای دانش آموزان تبیین شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده منتقل شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: الگوسازی برای دانش آموزان کشور امری لازم و ضروری است و شهید محمدحسین فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز کشور بهترین الگوی تربیتی برای این نسل هستند.

وی تصریح کرد: یادواره شهید فهمیده عصر پنجشنبه هفته جاری در بهشت زهرا (س) تهران برگزار می شود و همزمان با آن 40 هزار جشنواره فرهنگی لاله های روشن در 40 هزار مدرسه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

کاظمی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت بسیج دانش آموزی با همراهی سپاه در تمامی استان ها اجرایی خواهد شد، گفت: به خاطر شیوع نسبت به سال قبل تفاوت خواهد داشت اما قطعاً از عمق و تأثیر بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره فرهنگی لاله های روشن در 40 هزار مدرسه

برگزاری جشنواره فرهنگی لاله های روشن در 40 هزار مدرسه