مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:052020-10-26سياسي

دولتمردان فرانسه دست از بازی خطرناک توهین به پیامبر اسلام(ص) بردارند


رییس ستاد کل نیروهای مسلح از نخبگان جهان خواست، به حاکمان و دولتمردان فرانسه توصیه کنند دست از بازی خطرناک توهین به پیامبر اسلام(ص) بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار سرلشکر اظهار داشت: اظهارات ضد حقوق بشری امانوئل مکرون در حمایت از تداوم انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله و علیه و آله و سلم)، که او آن را حمایت از ارزشهای سکولاریسم توصیف کرده است، بار دیگر ماهیت مدعیان دروغین حقوق بشری را عیان ساخت و نشان داد بر خلاف قواعد و اصول بین المللی، آنها کمترین توجهی در احترام به ادیان الهی ندارند، به گونه ای که در هیچ یک از اسناد حقوقی و بین المللی نمی توان بهانه ای برای توهین به ادیان دیگر یافت.

وی تاکید کرد: حال جای تعجب است که دولت‎های غربی از جمله دولت فرانسه که گروه های تکفیری و تروریستی نظیر داعش، ساخته و پرداخته‎ی دست آنهاست و بویی از اسلام ناب محمدی را نبرده اند، می‎خواهند اقدامات وحشیانه تروریستی را به دین رحمت، حکمت و عقلانیت، یعنی اسلام عزیز نسبت دهند.

سرلشکر باقری ضمن تاکید بر ناکارآمدی و شکست سیاست‎های لیبرال دموکراسی در غرب افزود: دولت فرانسه که طی دو سال گذشته به دلیل چالش‎های داخلی اعمال سیاست های تبعیض آمیز در پایین ترین سطح مقبولیت قرار داشته و همچنان با جنبش های اعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان فرانسه دست از بازی خطرناک توهین به پیامبر اسلام(ص) بردارند

دولتمردان فرانسه دست از بازی خطرناک توهین به پیامبر اسلام(ص) بردارند