مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-26سياسي

بررسی سوالات نمایندگان از زنگنه/ 5 نماینده به طور مشروط قانع شدند


نماینده تهران در مجلس از بررسی سوالات 5 نماینده از وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس خبر داد و گفت: وکلای مردم از پاسخ های زنگنه به صورت مشروط قانع شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جلسه امروز (دوشنبه 5 آبان ماه) کمیسیون انرژی از بررسی سوالات 5 نماینده از وزیر نفت در این کمیسیون خبر داد و گفت: در  این جلسه برخی از نمایندگان از توضیحات وزیر قانع شدند و سوالات برخی دیگر با ارائه فرصت مراعا ماند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به تشریح سوالات نمایندگان از بیژن نامدار زنگنه پرداخت و افزود: علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس که از پاسخ های وزیر نفت قانع شد، علت عدم موافقت وزیر نفت را با تکمیل طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس را جویا شد و گفت؛ باتوجه به آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای اجرای آخرین مرحله از طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس و آماده بودن مقدمات کار و نیاز شدید کشور به اجرای این طرح، علت عدم موافقت شما با تکمیل طرح پالایشگاه مذکور چیست؟ وی با بیان اینکه جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس نیز در رابطه با پیگیری سوال نخست خود فرصت 15 روزه به وزیر نفت داد، گفت: این نماینده در رابطه با پیگیری کمبود گاز مایع در سطح کشور علی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی سوالات نمایندگان از زنگنه/ 5 نماینده به طور مشروط قانع شدند

بررسی سوالات نمایندگان از زنگنه/ 5 نماینده به طور مشروط قانع شدند