مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-26اقتصادي

لزوم فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق بر لزوم برنامه ریزی برای گذر از اوج مصرف تابستانی و پیک بار سال 1400 تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، غلامرضا نصیری امروز در نشست  هماهنگی و کارشناسی بررسی گلوگاه های شبکه برق فارس و بوشهر بر لزوم برنامه ریزی برای گذر از اوج مصرف تابستانی و پیک بار سال 1400 تاکید کرد و اظهار داشت: رشد بار مصرف برق در استان فارس و برخی از نقاط جنوب کشور بالاتر از متوسط کشوری است، این موضوع توجه به طرح امید و تلاش برای فرهنگ سازی بیشتر برای مدیریت مصرف و رسیدن به نقطه مصرف مطلوب برق را گوشزد می کند.

وی افزود: با بررسی دقیق گلوگاه های شبکه در تابستان سال 99 باید از هم اکنون برنامه های لازم برای گذر از پیک بار سال آینده انجام شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس و بوشهر با تقدیر از تلاش های کارشناسان ، مهندسین و تمامی همکاران برای عبور از پیک بار تابستان 99 گفت : با توجه به محدودیت های منابع مالی باید تلاش های لازم برای رفع مشکلات در این حوزه نیز انجام گیرد و با مدیریت بار و فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه ، کشترکان و شهروندان را به سمت و سوی صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و فرهنگ درست مصرف کردن هدایت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق

لزوم فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق