مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:552020-10-26سياسي

تعیین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته کارشناسی برای مشخص شدن ممنوعیت ها و محدودیت ها در استان تشکیل می شود، گفت: سپس این محدودیت ها و ممنوعیت ها در روز پنج شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب خواهد شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کمیته کارشناسی برای مشخص شدن ممنوعیت ها و محدودیت ها در استان تشکیل می شود، گفت: سپس این محدودیت ها و ممنوعیت ها در روز پنج شنبه هفته جاری در شورای اداری مطرح و مصوب خواهد شد.

اقبال عباسی پنجم آبان ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر موضوع بیماری کرونا اساسی ترین مسئله در کشور است، اظهار کرد: اگر این بیماری جدی گرفته نشود، شاهد افزایش آمار مبتلایان و بالتبع آن آمار مرگ و میر در روزهای آینده هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: سهل انگاری در موضوع مدیریت بیماری کرونا تبعات فراوانی دارد، اساسی ترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی برنامه ریزی برای پیشگیری از ویروس کرونا است، نباید اجازه دهیم بیماری کرونا در جامعه عادی شود و مردم نسبت به آن بی توجه شوند.

وی با تاکید بر اینکه زمان پایان بیماری کرونا مشخص نیست، بیان کرد: مصوبات ستاد کرونا باید به فراخور شرایط تغییر کند، برای مدیریت این بیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری

تعیین مهلت 2 روزه برای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت ها در چهارمحال و بختیاری