مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-26سياسي

درخواست انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی از روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در پی اهانت رییس جمهور فرانسه و کنش گری و واکنش ضعیف دولت ایران به این واقعه، - انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در پی اهانت رییس جمهور فرانسه و کنش گری و واکنش ضعیف دولت ایران به این واقعه، خطاب به حسن روحانی نامه ای را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در پی اهانت رییس جمهور فرانسه و کنش گری و واکنش ضعیف دولت ایران به این واقعه، خطاب به رییس جمهور نامه ای را منتشر کرد.

متن نامه مذکور به شرح زیر است: پیروزی وعده تردیدناپذیر الهی در صورت استمرار مبارزه و تحمل سختی ها است؛ دشمنی با جبهه حق، طبیعت مستکبران است بنابراین نباید از ادامه دشمنی ها دچار تعجب شد.

رهبر انقلاب، 24/09/1395 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی سلام علیکم در پی اقدام توهین آمیز اخیر مقامات فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، لازم دیدیم نکاتی را خدمت شما عرض کنیم: 1- شواهد حاکی از آن است که اظهارات نامتعارف و به شدت تند امانوئل مکرون علیه اسلام و توصیف آن به یک ایدئولوژی مرگبار، هدفی فراتر از جریحه دار کردن احساسات بیش از ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی از روحانی

درخواست انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی از روحانی