مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:202020-10-26ورزشي

کرونا سبب تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و مهدکودک ها در بردسکن شد


معاون سیاسی امنیتی فرماندار بردسکن گفت: براساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای خراسان رضوی، بردسکن جزء شهرستان های قرمز و حاد اعلام و به جهت کنترل ویروس کرونا بلافاصله کلیه مدارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، مهدی عاشوری فر عصر امروز در جلسه ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا در بردسکن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: براساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی، بردسکن جزء شهرستان های قرمز و حاد اعلام و به جهت کنترل ویروس کرونا بلافاصله کلیه مدارس، مهد کودک ها، دانشگاه ها و رشته های ورزشی انفرادی و گروهی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و موج سوم مکاتبه ای با استانداری خراسان رضوی برای دورکاری صورت گرفته که منتظر پاسخ هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن با بیان اینکه موج سوم ویروس کرونا خیلی خطرناک تر و جهش یافته تر از قبل است، تصریح کرد: بیشتر نیروهای پست بانک بردسکن درگیر و مبتلا به کرونا شده اند که با توجه به اینکه کار مردم نباید مختل شود، منتظر پاسخ خراسان رضوی برای تعطیل شدن یا نشدن این مرکز خدماتی هستیم.

عاشوری فر افزود: اوضاع به شدت بحرانی است و کلیه مراسم عروسی و تالارهای پذیرایی تعطیل اعلام شده، با خاطیان امر برخورد قضایی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا سبب تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و مهدکودک ها در بردسکن شد

کرونا سبب تعطیلی دانشگاه ها، مدارس و مهدکودک ها در بردسکن شد