مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:102020-10-26اقتصادي

تکمیل خط انتقال فاضلاب اسکو با اعتباری بالغ بر57 میلیارد ریال


فرماندار شهرستان اسکو از تکمیل خط انتقال فاضلاب اسکو با اعتباری بالغ بر57 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بابک رضی منش اظهار داشت: پروژه جمع آوری و دفع فاضلاب بهداشتی شهر اسکو به عنوان یکی از اولویت های اساسی شهر و با پیگیری های جدی و تشکیل جلسات متعدد، در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شد.

وی افزود: اولین اولویت شروع پروژه تکمیل خط انتقال فاضلاب به طول 1.

5 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 57 میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفت و این قسمت از پروژه در چند روز اخیر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شروع عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلاب دومین اولویت پروژه بود که به دلیل شیوع کرونا ، شرایط اقتصادی کشور و عدم تخصیص منابع مصوب، با کندی اجرا موجه شد؛ خوشبختانه با تخصیص و ابلاغ اعتبار 750 میلیارد ریال حداکثر تا 10 روز، عملیات اجرایی از سر گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسکو یادآور شد: فاز اول این پروژه شامل 10 کیلومتر بوده و تلاش می کنیم تا تیرماه سال آینده اجرایی و همزمان با عملیات اجرایی، انشعابات به مردم واگذار شود.

وی ادامه داد: احداث تصفیه خانه از مهم ترین بخش های پروژه جمع آوری و دفع فاضلاب بهداشتی هر شهر بوده که این امر نیز با پیگیری های جدی فرمانداری و طبق تفاهم نامه شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت عمران سهند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط انتقال فاضلاب اسکو با اعتباری بالغ بر57 میلیارد ریال

تکمیل خط انتقال فاضلاب اسکو با اعتباری بالغ بر57 میلیارد ریال