مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:452020-10-26سياسي

دانشگاهیان در ترسیم راهبرد توسعه و پیشرفت لامرد و مُهر ورود کنند


نماینده مردم لامرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود دانشگاهیان در ترسیم راهبرد توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه خود شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد،سیدموسی موسوی،عصر امروز در جمع استادان دانشگاه های شهرستان لامرد که  در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامردبرگزار شد،  با تقدیر از حضور جمعی، موثر،منسجم  و آگاهانه استادان و کارکنان دانشگاه ها در انتخابات اسفند ماه 1398، دانشگاه را محلی برای تولید فکر، اندیشه و تعیین راهبرد معرفی نمود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مجموعه دانشگاهی درخواست نمود در سیاستگذاری منطقه در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی ورود جدی داشته باشند.

 موسوی افزود:در کمیته ای که در آینده ای نزدیک ایجاد خواهد شد طرح های علمی، خلاقانه و کاربردی خود را جهت کمک به وی و توسعه همه جانبه حوزه انتخابیه ارائه دهند تا بر اساس این تحقیقات و طرح ها که از پشتوانه علمی و پژوهشی نیز برخوردارند در برنامه ریزیها و ترسیم اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت استفاده شود.

وی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و معیشت مردم، اولویت کاری خود را ایجاد اشتغال و بهبود کسب و کار مردم با ایجاد مشاغل جدید از طریق سرمایه گذاریهای بخش خصوصی و دولتی دانست و تصریح کرد:  از استادان و پژوهشگران می خواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان در ترسیم راهبرد توسعه و پیشرفت لامرد و مُهر ورود کنند

دانشگاهیان در ترسیم راهبرد توسعه و پیشرفت لامرد و مُهر ورود کنند