مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:452020-10-26اقتصادي

توزیع مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار/ هرکیلو مرغ منجمد؛ 15 هزار تومان


رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران از توزیع مرغ گرم و منجمد به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار و همچنین در سطح شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، مهدی یوسف خانی با بیان اینکه قیمت آزاد مرغ در بازار به علت توزیع مرغ های تنظیم بازاری کاهش یافته است، گفت: قیمت مرغ گرم به نرخ دولتی 20 هزار و 400 تومان در هر کیلو و مرغ منجمد نیز هر کیلو 15 هزار تومان برای مصرف کننده است.

وی گفت:، چون برخی عرضه کنندگان، مرغ های زنده را در بازار تهیه می کنند و این مرغ با قیمت 17 هزار و 500 تومان به کشتارگاه ها عرضه می شود، بنابراین نرخ مرغ گرم در بازار هم بسیار بیشتر از نرخ مصوب و با قیمت 24 هزار تومان برای کشتارگاه ها تمام می شود.

یوسف خانی افزود: مردم، به علت توزیع مرغ گرم و منجمد در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های سطح شهر، نیاز خود را برطرف کنند و این اقلام را از بازار آزاد به علت بالا بودن قیمت، تهیه نکنند.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران با بیان اینکه مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار موجود است، گفت: در سطح شهر هم از امروز توزیع آن آغاز شده و در واحدهای صنفی خارج از میدان میوه و تره بار بهمن هم به صورت عمده به آن ها داده می شود تا با نرخ مصوب 20 هزار و 400 تومان به فروش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار/ هرکیلو مرغ منجمد؛ 15 هزار تومان

توزیع مرغ به نرخ دولتی در میادین میوه و تره بار/ هرکیلو مرغ منجمد؛ 15 هزار تومان