مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:302020-10-26بين الملل

بهبود وضعیت ترامپ در نظرسنجی ایالت های خاکستری


نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهند وضعیت رییس جمهور مستقر آمریکا در نظرسنجی ها بهبود یافته اگرچه نامزد حزب دموکرات کماکان توانسته پیشتازی خود را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در حالی که تنها 8 روز به روز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده، عملکرد «دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا در برخی از «ایالت‌های خاکستری» بهبود یافته، اگرچه رقیب او، «جو بایدن» کماکان در این نظرسنجی‌ها پیشتاز است.

روزنامه «یو‌اس‌ای‌تودی» گزارش داده متوسط عملکرد «دونالد ترامپ» در نظرسنجی‌های انجام‌شده در سطح کشوری بهبود یافته، به علاوه او از میان 12 ایالت خاکستری در 9 ایالت فاصله‌اش را با بایدن کم کرده، اگرچه نامزد حزب دموکرات در 10 ایالت از این 12 ایالت کماکان پیشتازی‌اش را حفظ کرده است.

طبق این گزارش، متوسط حاشیه برتری جو بایدن در 5 ایالت خاکستری تنها 3 درصد یا اندکی بالاتر است، با این حال، سه ایالت حیاتی میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین که ترامپ در سال 2016 در آن‌ها برنده شد، جزو این 5 ایالت هستند.

ترامپ در ایالت اوهایو اندکی از بایدن پیشی گرفته و در ایالت‌های آریزونا، فلوریدا و جورجیا فاصله‌اش را با بایدن کم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت ترامپ در نظرسنجی ایالت های خاکستری

بهبود وضعیت ترامپ در نظرسنجی ایالت های خاکستری