مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-26اقتصادي

لزوم بسته شدن مرز باشماق تا پایان آبان ماه/


رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر لزوم بسته شدن مرز باشماق تا پایان آبان ماه تاکید کرد و گفت: تردد مسافر در مرز امروز آغاز شده و در صورت عدم جلوگیری از تردد مسافران شاهد افزایش مبتلایان ب کرونا در مریوان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزین رضاعی عصر امروز در جلسه ستاد استانی ،  در حال حاضر روزانه حدود 30 نفر به بستری ها افزوده می شود و حدود 300 مورد جدید در استان نیز شناسایی می شوند.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهرهای استان در حال تکمیل ظرفیت است، افزود: وضعیت استان بشدت نگران کننده است و اگر تعداد مبتلایان افزایش یابد در آذر ماه تعداد مبتلایان سنندج روزانه از 300 نفر به 800 مورد می رسد.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از فوتی ها به دلیل خود درمانی در بدو ورود به بیمارستان فوت می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان به ارائه پیشنهاداتی برای پیشگیری از شیوع ویروس پرداخت و اعلام کرد: از امروز صبح تردد مسافر در مرز باشماق از سوی عراق آزاد شده که نگران کننده است و باید تا پایان آبان ماه مرز بسته شود.

رضاعی تعطیلی کامل دو شهر فوق پرخطر بانه و بیجار، تعطیلی جلسات غیر ضروری، کاهش زمان جلسات، جریمه رانندگان خودروهای عمومی بدون ماسک و تعطیلی آرامستان های و جلوگیری از تجمع مردم با همکاری نیروانتظامی را خواستار شد و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسته شدن مرز باشماق تا پایان آبان ماه/

لزوم بسته شدن مرز باشماق تا پایان آبان ماه/