مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-26اقتصادي

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 26 هزار حامی در استان قزوین با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین در امداد رسانی به فرزندان تحت حمایت این نهاد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهرعلی حق گویان، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین، در نشست اجرایی طرح هر کارمند یک حامی که در استلانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: طرح هر کارمند یک حامی از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شده است که لازم است شیوه نامه ای برای اجرای آن تدارک دیده شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر 32 هزار خانوار تحت حمایت داریم که از این تعداد بیش از 50 درصد زنان سرپرست خانوار هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر 26 هزار حامی در استان قزوین با مشارکت در طرح های اکرام ایتام و محسنین در امداد رسانی به فرزندان تحت حمایت این نهاد، مشارکت دارند.

وی افزود: در استان بیش از 32 هزار کارمند داریم که کمک حتی اندک این افراد مصداق بارز قطره قطره جمع گردد اندک دریا شود، است.

حق گویان عنوان کرد: در حال حاضر متوسط سرانه کمک حامیان به فرزندان تحت حمایت طرح اکرام محسنین بیش از 68 هزار تومان و متوسط دریافتی فرزندان تحت حمایت بیش از 239 هزار تومان است همچنین متوسط سرانه کمک حامیان بیش از 63 هزار تومان و متوسط  دریافتی ایتام بیش از 696 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین

مشارکت 26 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین