مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:402020-10-26سياسي

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد


دوره یک روزه طلایه داران گام دوم ویژه منتخبین انجمن های اسلامی پسران استان گیلان در رشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد لطیفی عصر دوشنبه در حاشیه این دوره با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان تشکل امین نامیده شده است، گفت: این بیان وظیفه ما را در این مجموعه سنگین تر می کند و باید تلاش کنیم اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد.

لطیفی نظارت رهبر معظم انقلاب و حضور نیروهای انقلابی را از جمله ویژگی های منحصر به فرد این اتحادیه عنوان کرد و افزود: پرورش یافته های این نهاد انقلابی متفاوت هستند لذا دانش آموزان ذیل انجمن های اسلامی در مدارس باید نسبت به بقیه از لحاظ علمی و عقیدتی تفاوت داشته باشند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، با اشاره به اینکه دانش آموز تراز انقلاب اسلامی باید از فرصت های خود استفاده لازم را ببرد، تصریح کرد: این دانش آموزان باید از این فرصت ها برای خودسازی و دیگر سازی استفاده کنند.

وی، نجات غریق بودن را از دیگر ویژگی های اعضای انجمن های اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اعضای این مجموعه را نجات غریق خطاب کردند، لذا شما باید اول خودتان را مجهز کنید و بسازید تا بتوانید همسالان و هم کلاسی های خود را نجات دهید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد

دوره یک روزه طلایه داران گام دوم در رشت برگزار شد