مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-26اقتصادي

کرونا در فارس هر ساعت یک قربانی می گیرد


ویروس کرونا در فارس به صورت تقریبی هر ساعت یک قربانی می گیرد! افرادی که در حقیقت قربانی بی مبالاتی و بی توجهی بخش اندکی از جامعه نسبت به شیوه نامه های بهداشتی می شوند؛ - ایسنا/فارس ویروس کرونا در فارس به صورت تقریبی هر ساعت یک قربانی می گیرد! افرادی که در حقیقت قربانی بی مبالاتی و بی توجهی بخش اندکی از جامعه نسبت به شیوه نامه های بهداشتی می شوند؛ این آمار نشان دهنده ضرورت همراهی همه شهروندان در همگانی شدن رعایت پروتکل ها برای قطع زنجیره انتقال کرونا است.

استان فارس که طی هشت ماه گذشته و به گواه آمارها، شرایطی مناسب تر نسبت به سایر استان ها در مقابله با کروناویروس داشته، حالا طعم تلخ قربانی شدن شمار زیادی از شهروندان را می چشد؛ واقعیتی که علت آن را باید در رفتار غیراصولی بخش کوچکی از مردم جست و جو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 24 ساعت منتهی به صبح روز پنج آبان، شمار قربانیان بیماری کرونا در استان فارس به عدد 21 رسید، این به آن معناست که حدودا هر یک ساعت یک نفر در برابر این بیماری تسلیم می شود؛ مرگ هایی که گاه دامن نان آوری را می گیرد و یک خانواده را دچار چالش های جدی می کند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دوشنبه 5 آبان و در جلسه اعلام وضعیت آماری بیماری کرونا در استان فارس، به شدت نسبت به افزایش تعداد قربانیان به 21 نفر، ابراز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در فارس هر ساعت یک قربانی می گیرد

کرونا در فارس هر ساعت یک قربانی می گیرد