مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-26بين الملل

بررسی اولین پروژه خط دریایی ارتباطی بین عربستان و سرزمین های اشغالی


روزنامه یسراییل هیوم امروز (دوشنبه) نوشت، ابوظبی و تل آویو در حال بررسی پروژه افتتاح یک گذرگاه دریایی هستند که امکان سفر مستقیم حجاج مسلمان دارای تابعیت اسراییل را از بندر ایلات به بندر جده در عربستان فراهم می کند.

- روزنامه یسراییل هیوم امروز (دوشنبه) نوشت، ابوظبی و تل آویو در حال بررسی پروژه افتتاح یک گذرگاه دریایی هستند که امکان سفر مستقیم حجاج مسلمان دارای تابعیت اسراییل را از بندر ایلات به بندر جده در عربستان فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، یک هیئت اماراتی به ریاست سلطان احمد بن سلیم، رییس اجرایی مجموعه بنادر دبی که بزرگترین مجموعه بنادر در جهان به شمار می رود به همراه بازرگانان اماراتی هفته جاری از بندر ایلات دیدن کرد.

طرحی که توسط مدیر بندر ایلات و شلومی فوگل، مالک این بندر ارائه شده مکانیزم کار در این گذرگاه را توضیح می دهد.

به این شکل که کشتی های مسافربری در بندر ایلات پهلو می گیرند و مسلمانان دارای تابعیت اسراییل که خواستار انجام مناسک حج و عمره در مکه هستند، می توانند با این کشتی ها مستقیما وارد جده در 70 کیلومتری مکه شوند.

مدیر بندر ایلات با بیان اینکه اعضای هیئت اماراتی از جمله سلطان بن سلیم از این طرح خوششان آمد و گفتند قابل اجراست، گفت، به زودی سفر متقابلی به همراه خدمه بندر ایلات به امار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اولین پروژه خط دریایی ارتباطی بین عربستان و سرزمین های اشغالی

بررسی اولین پروژه خط دریایی ارتباطی بین عربستان و سرزمین های اشغالی