مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-26سياسي

تزریق 400 میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام اردبیل


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: 400 میلیارد تومان اعتبار از محل سفر رییس جمهور به اردبیل برای پروژه های عمرانی و زیربنایی در روزهای آینده تزریق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داوود شایقی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به پیگیری های مسئولین و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی مبلغ 400 میلیارد تومان برای تزریق در پروژه های نیمه تمام استان از طریق خزانه توزیع می شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات مصوب این سفرها به صورت صد درد صد تخصیص خواهد یافت افزود: در روزهای آینده با تخصیص و جذب صد درصدی این اعتبارات تزریق آن را به پروژه های عمرانی و زیربنایی استان را شاهد خواهیم بود.

شایقی به تقسیم این اعتبار بین پرژه ها و طرح های در حال اجرای استان نیز اشاره کرد و گفت: از این اعتبار 100 میلیارد تومان برای تکمیل راه آهن اردبیل - میانه اختصاص می یابد تا اجرای این پروژه همچنان ادامه یابد.

دبیر شورای برنامه ریزی استان اردبیل پروژه پل قدس اردبیل را نیز از دیگر پروژه های مهم استان عنوان کرد و افزود: 35 میلیارد تومان از اعتبار تخصیص یافته هزینه ادامه عملیات احداث پل قدس خواهد بود تا در چند جبهه کاری و به صورت شبانه روزی عملیات ادامه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 400 میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام اردبیل

تزریق 400 میلیارد تومان به پروژه های نیمه تمام اردبیل