مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-26سياسي

یک فروند هواپیمای فوکر در مسیر آبادان- تهران پرواز خواهد کرد


معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت هواپیمایی کارون به مدت دو روز در هفته جهت رفاه حال اروندنشینان پروازهای فوق العاده صبح از فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد تهران برقرار می کند.

-  قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: براساس مذاکرات به عمل آمده با  شرکت هواپیمایی کارون یک فروند هواپیمای فوکر به نام آبادان توسط این شرکت نامگذاری شده است که پروازهای فوق العاده در فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد تهران را انجام خواهد داد.

وی افزود: این پرواز به دلیل رفاه و دسترسی شهروندان آبادان و خرمشهری به مراجعات اداری خود و حضور در ساعات اول صبح در پایتخت در نظر گرفته شده است.

طمیمیان از تاثیر بسزای برقراری این پروازها در بحث گردشگری و مباحث مربوط به سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی، تجاری در ساعات اول صبح اشاره کرد و گفت: توسعه و گسترش صنعت توریسم منوط به توسعه امکانات حمل و نقل است و حمل و نقل هوایی با ایجاد امکانات دسترسی آسان و راحت، سریع و ایمن به نقاط مختلف و با فواصل زیاد سهم زیادی از جابه جایی گردشگران را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فروند هواپیمای فوکر در مسیر آبادان- تهران پرواز خواهد کرد

یک فروند هواپیمای فوکر در مسیر آبادان- تهران پرواز خواهد کرد