مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-26سياسي

شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد


با توجه به افزایش پرونده های ورودی به دادگاه ها، شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی روز دوشنبه در آیین افتتاح شعبه 10 تجدید نظر استان، ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه در دادگاه های تجدید نظر با مشکلات افزایش ورودی پرونده مواجه بودیم که با افتتاح شعبه 10 تجدید نظر شاهد تسریع در رسیدگی و کاهش زمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه چهار دادسرای حوزه های قضایی سلطانیه، ایجرود، طارم و ماه نشان حذف شده است، افزود: پرونده های این حوزه ها برای رسیدگی به مرکز استان ارسال می شود که تراکم کاری و افزایش ورودی پرونده دادگاه های تجدید نظر استان از این حیث است.

رییس کل دادگستری استان زنجان عملکرد و وضعیت دادگاه های تجدید نظر استان زنجان را خوب دانست و گفت: به لحاظ تخصصی بودن و نبود عقب ماندگی در رسیدگی به پرونده ها وضعیت خوب است.

صادقی نیارکی با اشاره افتتاح شعبه جدید تصریح کرد: هدف از فعال کردن این شعبه در حقیقت کمک به سایر شعب تجدید نظر استان است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر اینکه دقت در رسیدگی به پرونده ها در شعب تجدید نظر کمک به اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: انتظار ما از شعب تجدید نظر استان این است که ضمن تسریع در رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد

شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد