مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-26سياسي

هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین برگزار می شود


هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در فضای مجازی با محوریت پویش تولید محتوای فضای مجازی در حوزه رضوی در قزوین برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در فضای مجازی با محوریت پویش تولید محتوای فضای مجازی در حوزه رضوی در قزوین برگزار می شود.

هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، هم افزایی فعالان عرصه فضای مجازی در ترویج آموزه های دینی و اهل بیت (ع) به ویژه امام رضا (ع) در جامعه، تجلیل از فعالان فضای مجازی در حوزه گسترش فرهنگ رضوی و تولیدکنندگان آثار ارزنده با رویکرد فرهنگ دینی و همراهی در نهضت تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می شود.

این جشنواره در دو بخش حرفه ای و مردمی برگزار می شود که در بخش حرفه ای هنرمندان و فعالان فضای مجازی می توانند آثار خود را در قالب های موشن گرافیک، اینفوگرافیک، فیلم کوتاه یا نماهنگِ تولیدی ارسال کنند، همچنین در بخش مردمی نیز متقاضیان می توانند آثار خود را در قالب های عکس دیجیتالی و عکس نوشته، ویدئو و پادکست با موضوعات جشنواره در فضای مجازی انتشار و به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان برای شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را با یکی از هشتگ های #امام_رضا و #امام ـ رئوف در رسانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین برگزار می شود

هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی در قزوین برگزار می شود