مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:302020-10-26اقتصادي

51 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی احیا شد


استاندار آذربایجان غربی از احیای 51 واحد تولیدی راکد و نیمه راکد در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی شهریاری ظهر دوشنبه در مراسم بهره برداری مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری اظهارکرد: مشکل برخی واحدهای تولیدی بزرگ استان که از چند سال قبل تعطیل شده اند به زودی حل می شود.

وی ادامه داد: در شرایط حساس کنونی و در سالی که از سوی رهبری به جهش تولید مزین شده و همچنین تأکیدات جدی رییس جمهوری برای اهتمام ویژه همه دستگاه های اجرایی به منظور رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی، این مرکز افتتاح می شود.

شهریاری گفت: بی تردید یکی از مهمترین الزام ها و ضرورت ها در جهت تحقق موارد ذکر شده، اجرای دقیق ماده 61 قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی با هدف حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی است.

وی مرکز شبانه روزی فوریت های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری را فرصتی برای حل و فصل سریع مشکلات واحدهای تولیدی و طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی احیا شد

51 واحد تولیدی راکد در آذربایجان غربی احیا شد