مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-26سياسي

وضعیت مهار کرونا در تویسرکان راضی کننده نیست


فرماندار تویسرکان با بیان اینکه وضعیت کرونا در تویسرکان مطلوب نیست گفت: بنده از گزارش اکیپ های 16گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سیدرسول حسینی بعد از ظهر امروز در ستاد مبارزه با کرونا در محوطه فرمانداری با تاکید بر رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: مردم باید برای مهار کرونا پای کار بیایند وگرنه از حالت هشدار خارج نخواهیم شد.

وی ورود هیات های مذهبی با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در راستای همیاری با مجموعه ستاد کرونا را خواستار شد و افزود: بنده از گزارش اکیپ های 16گانه برای مهار کرونا در شهرستان راضی نیستم باید کار را جدی بگیریم چراکه ویروس با کسی شوخی ندارد.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه برخی از کارکنان ادارات به ویروس کرونا مبتلا شده اند اظهار کرد: مدیران باید بر رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی از سوی کارکنان و ارباب رجوع نظارت کامل داشته باشند.

وی با اشاره به محصور بودن آرامستان های سه شهر و روستاهای شهرستان گفت: برای محصور کردن آرامستان مرکز شهر تویسرکان اعتبار گذاشتیم، موافقت نامه آن را هم مبادله کردیم مسوولان تا اجرای این طرح خیابان های منتهی به آرامستان را مسدود و تابلوهای راهنمایی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مهار کرونا در تویسرکان راضی کننده نیست

وضعیت مهار کرونا در تویسرکان راضی کننده نیست