مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-26اقتصادي

تشدید نظارت بر بازار روغن خوراکی


معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد که بازرسی ها در هفته جاری بر روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ، سیمان و انواع تایر متمرکز شده است.

- معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد که بازرسی ها در هفته جاری بر روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ، سیمان و انواع تایر متمرکز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجواد احمدی با اعلام فهرست پنج قلم کالای اولویت دار برای بازرسی و نظارت بر بازار اظهار کرد: براساس فهرست پیشنهادی این سازمان در خصوص کالاها و خدمات مشمول نرخ گذاری تثبیتی، به منظور هدفمند کردن بازرسی ها و تایید آن در کارگروه تنظیم بازار، پنج قلم کالا شامل روغن خوراکی، نهاده های دامی، مرغ زنده و گرم، سیمان و تایر سبک و سنگین به عنوان کالاهای دارای اولویت بازرسی بازرسان این سازمان و سازمان های صمت و دیگر دستگاه های نظارتی برای بررسی احتکار، موجودی ها، قیمت و سایر موارد تعیین شده است.

وی افزود: به لحاظ شرایط اقتصادی حاکم بر بازار به منظور جلوگیری از کمبود و نوسان نامتعارف قیمت ها به ویژه در خصوص اقلام اساسی و پرمصرف، بازرسان سازمان های صمت با مشارکت سایر دستگاه ها و نهادهای ذیربط و انجام گشت های متعدد، اقدامات نظارتی و بازرسی خود را بر بازار افزایش خواهند داد تا از این طریق مانع از هرگونه گران فروشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر بازار روغن خوراکی

تشدید نظارت بر بازار روغن خوراکی