مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-26اقتصادي

4دلیل عمده عدم استقبال اصناف از تسهیلات دولت


نایب رییس اول اتاق اصناف ایران گفت: اصناف در مواجهه با کرونا پای مردم و دولت ماندند اما دولت در حمایت ها و جبران خسارات ایشان، اقدامات کافی نداشت و در واقع اصناف در زمان جبران خسارت ها به سهم واقعی خود نرسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اتاق اصناف ایران، جلال الدین محمد شکریه در خصوص نقش اصناف در مقابله با کرونا گفت: در دوره موج اول شیوع کرونا، نقش اصناف در حفظ آرامش بازار و خدمت رسانی در حوزه توزیع به خوبی روشن و بر همگان اثبات شد.

اصناف در این دوره همچون موقعیت های حساس دیگر پای مردم و دولت ماندند و به معنای واقعی کلمه جان فشانی کردند اما در مقابل خسارت های کلانی که متقبل شدند، شاهد حمایت های کافی از سوی دولت نبودند.

کاهش نگرانی مردم درباره تامین و توزیع ماسک نائب رییس اول اتاق اصناف ایران گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا ماسک کافی پیدا نمی شد اما اصناف در همین موقعیت با به خطر انداختن جان خود به خدمت رسانی در صنوفی که لازم بود مثل نانوایان، خواروبارفروشان و… ادامه دادند تا مشکلی برای تهیه کالاهای ضروری ایجاد نشود.

به مرور اصناف خود به عرصه تولید ماسک وارد شده و بازار را اشباع کردند و حتی گاها به طور خود جوش اقدام به توزیع رایگان ماسک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4دلیل عمده عدم استقبال اصناف از تسهیلات دولت

4دلیل عمده عدم استقبال اصناف از تسهیلات دولت