مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-26اقتصادي

12 پروژه عمرانی شهرداری گرگان افتتاح شد/ ماهانه یک افتتاح پروژه در گرگان


شهردار گرگان با اشاره به افتتاح 12 پروژه عمرانی شهرداری گرگان گفت: برای این 12 پروژه که امروز افتتاح شده 545 میلیارد ریال بودجه هزینه شده و از ماه آینده تا پایان سال هر ماه یک پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود ظهر امروز در آیین بهره برداری از 12 پروژه عمرانی شهرداری گرگان که با حضور استاندار و مدیران گلستان برگزار شد، اظهار کرد: برای این پروژه ها که در نقاط مختلف شهر اجرا شده 545 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی ادامه داد: یکی از پروژه های مهم در شهر گرگان اجرای فاز دوم بهسازی و احیاء بافت تاریخی گرگان بوده که از محله سرچشمه تا نعلبندان اجرا شد که فاز نخست آن از سرچشمه تا مصلی گرگان بوده است.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: عدالت 42 یکی از مسیرهای پرتردد شهر گرگان است که در ابتدای ورودی این خیابان ملکی در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وجود دارد که با رایزنی ها و تلاش های شهرداری گرگان این ملک در اقدام مشارکتی تملک و بازگشایی شد و طی یک فراخوان عمومی سرمایه گذاری برای اجرای پروژه بزرگ تجاری، مسکونی، تفریحی برنامه ریزی شده است.

دادبود بیان کرد: یکی از نگاه های شهرداری گرگان توسعه فضای سبز و فضای پارکی در شهر گرگان است که در این 12 پروژه نیز سه پارک در مناطق مختلف شهر به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پروژه عمرانی شهرداری گرگان افتتاح شد/ ماهانه یک افتتاح پروژه در گرگان

12 پروژه عمرانی شهرداری گرگان افتتاح شد/ ماهانه یک افتتاح پروژه در گرگان