مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-26سياسي

ضرورت وجود یک اطلس تبلیغی/تجهیز مبلغان به سواد رسانه ای


نهادهای تبلیغی باید مُبلغان را به سواد رسانه ای مجهز کنند که بتوانیم سخن جوان و روحیات او را درک کنیم؛ - حجت الاسلام هادی شفیع زاده گفت:نهادهای تبلیغی باید مُبلغان را به سواد رسانه ای مجهز کنند که بتوانیم سخن جوان و روحیات او را درک کنیم؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام هادی شفیع زاده، مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نحوه فعالیت های اداره کل اعزام مُبلغ گفت: در اکثر بقاع متبرکه شاخص در سطح کشور، مکان هایی را به نام خیمه معرفت می بینید که مُبلغان در آنجا حضور دارند؛ ما خیمه معرفت را به غرفه مشاوره تعریف می کنیم؛ کسانیکه در اتاق مشاوره قرار می گیرند، عمدتاً کسانی هستند که در بحث مشاوره تسلط دارند؛ در این خیمه های معرفت مباحث پرسش و پاسخ، چند رسانه ای، کار با کودکان و .

مطرح است.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف درباره کمبودها و خلاءهای بحث تبلیغی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام هم و غم دشمن بر این است که اعتقادات مردم را متزلزل کند، قطعاً برای یک طلبه و مُبلغ دین، کار خیلی سخت تر می شود؛ یک خلا این است که هیچ نهاد تبلیغی اطلس تبلیغی ندارد.

حجت الاسلام شفیع زاده ادامه داد: ما اطلس جغرافیایی داریم، برای مثال اینکه چه منطقه ای چه آب و هوایی دارد؛ اقتصادش چطور است؟ جاده اش چطور است؟ روستایی و شهری آن چط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت وجود یک اطلس تبلیغی/تجهیز مبلغان به سواد رسانه ای

ضرورت وجود یک اطلس تبلیغی/تجهیز مبلغان به سواد رسانه ای