مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-26سياسي

پلوسی در فکر حفظ جایگاه خود است


رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، در صورتی که دموکراتها بعد از انتخابات سوم نوامبر آتی همچنان اکثریتشان را در مجلس نمایندگان حفظ کنند مجددا برای تداوم ریاستش در این مجلس نامزد خواهد شد.

- رییس مجلس نمایندگان آمریکا گفت، در صورتی که دموکراتها بعد از انتخابات سوم نوامبر آتی همچنان اکثریتشان را در مجلس نمایندگان حفظ کنند مجددا برای تداوم ریاستش در این مجلس نامزد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دیلی میل، نانسی پلوسی 80 ساله در ضمن تلاشهای حزب دموکرات برای کسب مجدد کنترل کاخ سفید و سنای آمریکا، به دنبال تقویت جایگاهش در حزب خود است.

او در مصاحبه ای با سی.

ان.

ان در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا قصد دارد در صورت تدام تسلط حزبش بر مجلس نمایندگان برای یک دور دیگر رییس این مجلس شود، تصریح کرد: بله من چنین قصدی دارم.

پلوسی هم اکنون نیز برای دومین دور رییس مجلس نمایندگان است و بعد از آنکه دموکراتها کنترل این مجلس را در سال 2018 به دست آوردند این دور را شروع کرد.

او نخستین بار از 2007 تا 2011 رییس مجلس نمایندگان آمریکا بود.

در همین حال گروهی کوچک اما صریح از دموکراتها خواستار تغییرات در رهبران حزب به منظور هموار کردن راه برای روی کار آمدن نسل جوانتری از رهبران حزب شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی در فکر حفظ جایگاه خود است

پلوسی در فکر حفظ جایگاه خود است