مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-26سياسي

رود دره اوین درکه به قلمرو عمومی تبدیل می شود


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تبدیل عرصه 130 هکتاری رود دره اوین درکه (دره اسلام آباد) به قلمرو عمومی خبر داد.

- رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تبدیل عرصه 130 هکتاری رود دره اوین درکه (دره اسلام آباد) به قلمرو عمومی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با اشاره به جلسه خود با شهردار منطقه 2، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران به منظور بررسی گزارش مشاور در مورد طرح موضعی رود دره اوین درکه (اسلام آباد)، گفت: مدیریت شهری دوره پنجم در راستای تحقق رویکرد انسان محوری، توسعه قلمرو ها و عرصه های عمومی را در برنامه پنج ساله سوم و برنامه اولویت محور سال جاری قرار داده است.

سالاری ادامه داد: رود دره اسلام آباد حدود 133 هکتار مساحت دارد و در محدوده منطقه 2 واقع شده است که شهردار تهران در جلسات گذشته هم اندیشی با اعضای شورای شهر، از برگزاری جلساتی در خصوص تدوین برنامه مداخله در محدوده دره اسلام آباد حد فاصل بزرگراه همت تا بزرگراه یادگار امام خبر داد که در همین راستا جلسه ای را با مدیران، مسئولین و مشاور تهیه کننده طرح موضعی رود دره اوین درکه برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رود دره اوین درکه به قلمرو عمومی تبدیل می شود

رود دره اوین درکه به قلمرو عمومی تبدیل می شود