مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26اقتصادي

سودجویان چگونه از آرد نانوایی ها سود می برند؟


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخلفات برخی نانوایی ها در فروش آرد سهمیه ای به نانوایان آزادپز گفت: آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، - ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخلفات برخی نانوایی ها در فروش آرد سهمیه ای به نانوایان آزادپز گفت: آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، شکاف بین قیمت آرد دولتی و آرد آزاد است.

امید جهان نژادیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ذخایر گندم در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر در مراکز ذخیره سازی گندم خوزستان بیش از 500 هزار تن گندم داخلی و 350 هزار تن گندم وارداتی وجود دارد و این میزان ذخیره سازی نسبت به 5 سال گذشته در شرایط بهتری است.

وی افزود: دغدغه ای در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز خوزستان وجود ندارد و نیاز واقعی به کالای استراتژیک گندم، به خوبی تامین می شود.

3500 واحد نانوایی فعال در استان خوزستان به واسطه 15 کارخانه تولید آرد، ماهانه 42 هزار تن آرد استحصالی از گندم موجود در خوزستان را از طریق شبکه حمل و نقل طی سه نوبت در هر ماه دریافت می کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخلفاتی که برخی از نانوایی ها در بحث فروش آرد سهمیه ای خود به نانوایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودجویان چگونه از آرد نانوایی ها سود می برند؟

سودجویان چگونه از آرد نانوایی ها سود می برند؟