مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26ورزشي

2 روی سکه آقای دندانپزشک


عملکرد سرپرست مستعفی سرخپوشان مثل هر مدیر دیگری دارای وجوه مثبت و منفی بود و اتفاقا بر عکس فضایی که امروز به وجود آمده، نمی توان برخی اقدامات مطلوب او را نادیده گرفت.

- عملکرد سرپرست مستعفی سرخپوشان مثل هر مدیر دیگری دارای وجوه مثبت و منفی بود و اتفاقا بر عکس فضایی که امروز به وجود آمده، نمی توان برخی اقدامات مطلوب او را نادیده گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسول بهروش، روزنامه نگار، در روزنامه همشهری نوشت: لو رفتن پیاپی فایل های صوتی و تصویری از مهدی رسول پناه، تیر خلاص را به شقیقه سرپرست باشگاه پرسپولیس شلیک کرد و مخصوصا یک مورد استفاده از لفظ زشت قومیتی، دیگر جای دفاع برای او باقی نگذاشت.

حیرت انگیز است که رسول پناه بی اعتنا به جایگاه حقوقی اش این طور بی محابا در جمع های ناشناخته سخنرانی می کرد، اسرار باشگاه را لو می داد، به اعضای تیم هجوم می برد و حتی رکیک گویی می کرد.

شاید انتشار سریالی این فایل ها کمی مشکوک بوده باشد اما به هر حال رسول پناه این اشتباهات را انجام داده و دیگر نمی شود از او دفاع کرد.

با این همه عملکرد سرپرست مستعفی سرخپوشان هم مثل هر مدیر دیگری دارای وجوه مثبت و منفی بود و اتفاقا بر عکس فضایی که امروز به وجود آمده، نمی توان برخی اقدامات مطلوب او را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 روی سکه آقای دندانپزشک

2 روی سکه آقای دندانپزشک