مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-26اقتصادي

زاهدی: دولت کمترین بهره از اختیارات داده شده توسط رهبری را داشته است


مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات را بر اساس قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به دولت آقای روحانی داده، اما دولت کمترین بهره را از آن برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد مهدی زاهدی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (دوشنبه 5 آبان 99) مجلس با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها در معالجه بیماران برنده شود، فقط ممکن است تاکتیک های آنها با هم متفاوت باشد.

زاهدی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی کشوری مستقل است و روی پای خود با تکیه بر ملت و بهره گیری از ظرفیت های عظیم بالقوه و بالفعل درون کشور می ایستد و راه خویش را با صلابت ادامه می دهد و توجه و اعتنایی به بعضی پالس های نابهنجار برخی سیاسیون داخل کشور که نگاه به غرب دارند و به دنبال به اصطلاح صلح امام حسنی آن هم از منظر خویش هستند، ندارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری بیشترین اختیارات را بر اساس قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به دولت آقای روحانی داده، اما دولت کمترین بهره را از آن برده است.

وی افزود: شورای همکاری اقتصادی سران سه قوه تشکیل شده اما در همین دوران مشاهده می کنیم که قیمت ارز، طلا ، مسکن، خودرو، لوازم خانگی، غذا و حتی دارو چند برابر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاهدی: دولت کمترین بهره از اختیارات داده شده توسط رهبری را داشته است

زاهدی: دولت کمترین بهره از اختیارات داده شده توسط رهبری را داشته است