مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26بين الملل

اعتراضات در بلاروس؛ اعتصاب سراسری در پی اتمام اولتیماتوم مردم


پلیس ضد شورش بلاروس یکشنبه عصر یک سرکوب خشن دیگر علیه معترضان انجام داد که شامل پرتاب نارنجک صوتی به صوی معترضان صلح طلب، تعقیب مردم از طریق حیاط منازل و دستگیری های خیابانی می شود و تلاش کرد تا یازدهمین یکشنبه اعتراضات در کشور را متوقف کند اما امروز .

- اعتراضات در بلاروس؛ اعتصاب سراسری در پی اتمام "اولتیماتوم مردم" پلیس ضد شورش بلاروس یکشنبه عصر یک سرکوب خشن دیگر علیه معترضان انجام داد که شامل پرتاب نارنجک صوتی به صوی معترضان صلح طلب، تعقیب مردم از طریق حیاط منازل و دستگیری های خیابانی می شود و تلاش کرد تا یازدهمین یکشنبه اعتراضات در کشور را متوقف کند اما امروز (دوشنبه) اعتصاب سراسری در کشور در پاسخ به بی اعتنایی لوکاشنکو برای کناره گیری و انقضای "اولتیماتوم مردم" آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه گاردین، دست کم 100 هزار نفر در مرکز مینسک اوایل روز یکشنبه دست به راهپیمایی زدند و آن را اولتیماتوم مردم برای الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهوری بلاروس نامیدند که باید کناره گیری کند یا با اعتصاب سراسری امروز (دوشنبه) روبرو شود که می تواند اقتصاد این کشور را فلج کند.

این در حالیست که ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه تمایلی به دیدن سرنگونی یک رهبر دیگر در جمهوری استقلال یافته شوروی در نتیجه اعتراضات مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات در بلاروس؛ اعتصاب سراسری در پی اتمام اولتیماتوم مردم

اعتراضات در بلاروس؛ اعتصاب سراسری در پی اتمام اولتیماتوم مردم