مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26بين الملل

نظرسنجی: حمایت افکار عمومی کشورهای عربی از فشار حداکثری ترامپ علیه ایران


نکته دیگر در این نظرسنجی مخالفت افکار عمومی عربی به جز در مورد مساله ایران با دیگر سیاست های خاورمیانه ای ترامپ است.

- نظرسنجی: حمایت افکار عمومی کشورهای عربی از فشار حداکثری ترامپ علیه ایران نکته دیگر در این نظرسنجی مخالفت افکار عمومی عربی به جز در مورد مساله ایران با دیگر سیاست های خاورمیانه ای ترامپ است.

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد اکثریت افکار عمومی 18 کشور عرب زبان از سیاست‌ فشار حداکثری دونالد ترامپ علیه ایران حمایت می‌کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، نظرسنجی جدیدی که از سوی نشریه عرب نیوز و موسسه YouGov pan-Arab انجام شده نشان می‌دهد افکار عمومی جهان عرب از سیاست فشار حداکثری ترامپ علیه ایران حمایت می‌کنند و خواهان تداوم فشار آمریکا بر ایران هستند.

با وجود حمایت از سیاست ترامپ علیه ایران، اما افکار عمومی جهان عرب از برخی سیاست های ترامپ به ویژه انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به شهر قدس به شدت ناراضی هستند.

افکار عمومی جهان عرب درباره ترور سردار شهید قاسم سلیمانی از سوی آمریکا دو دسته هستند و در حالی که بر اساس این نظرسنجی در برخی کشورهای عربی از جمله یمن بیشترین میزان حمایت از این اقدام وجود دارد اما در برخی دیگر از کشورها از جمله لبنان این اقدام با مخالفت افکار عمومی مواجه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی: حمایت افکار عمومی کشورهای عربی از فشار حداکثری ترامپ علیه ایران

نظرسنجی: حمایت افکار عمومی کشورهای عربی از فشار حداکثری ترامپ علیه ایران