مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-26اقتصادي

خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران


معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران خبر داد.

- معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خرید تجهیزات جدید جستجو و نجات برای مدیریت بحران تهران خبر داد.

اسماعیل سلیمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی ها و هدف گذاری های انجام شده در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران لازم بود که تجهیزات جدید جستجو و نجات سبک و سنگین برای شهر تهران خریداری شود.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز طی چندین مرحله تجهیزات جستجو و نجات برای مدیریت بحران شهرتهران خریداری شده و در اختیار پایگاه های مدیریت بحران سطح شهر قرار گرفته بود، گفت: به تازگی نیز تجهیزات جدید تیم های سبک جستجو و نجات شهری خریداری شده و در میان پایگاه های پشتیبانی و مدیریت بحران شهر تهران توزیع می شود.

به گفته سلیمی، این تجهیزات که در پایگاه های مدیریت بحران قرار می گیرد، در هنگام بروز بحران و حوادث احتمالی در اختیار تیم های جستجو و نجات سبک قرارخواهد گرفت تا در عملیات جستجو و نجات مورد استفاده قرار بگیرد.

وی از خرید تجهیزات دیگر مثل برج روشنایی و پمپ آب نیز خبر داد و گفت: با توجه به محدود بودن تعداد این اقلام آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران

خرید تجهیزات جدید امداد و نجات برای مدیریت بحران تهران