مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-26اقتصادي

22 تخت به تخت های بستری بیماران کرونا در خرم دره افزوده شد


رییس بیمارستان بوعلی سینای خرم دره گفت: با تجهیز یک بخش دیگر به تجهیزات بخش کرونا 22 تخت به تخت های بستری بیماران کرونا در خرم دره افزوده شد.

- ایسنا/زنجان رییس بیمارستان بوعلی سینای خرم دره گفت: با تجهیز یک بخش دیگر به تجهیزات بخش کرونا 22 تخت به تخت های بستری بیماران کرونا در خرم دره افزوده شد.

سعید فرهادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات دهی بیمارستان بوعلی سینا خرم دره به بیماران کرونایی، اظهار کرد: بیمارستان بوعلی سینا تنها بیمارستان خرم دره است.

وی با اشاره به افزایش تخت های متعلق به بیماران کرونایی این بیمارستان، ادامه داد: با تامین 22 تخت بستری به همراه همه ملحقات به مبلغ 3 میلیارد ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی زنجان، یک دستگاه ونتیلاتور ثابت به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون ریال و دو دستگاه بای پپ به مبلغ یک میلیارد ریال، ظرفیت کل بستری بیماران کرونای مرکز بوعلی از 68 تخت به 90 افزایش یافت.

این مسئول تصریح کرد: با تکمیل ساخت و تامین تجهیزات پزشکی بخش ICU الحاقی جدید بیمارستان بوعلی سینا نیز تعداد 9 تخت ICU برای بستری بیماران بدحال افزایش می یابد.

فرهادی با تاکید بر اینکه طی چند روز گذشته در خرم دره و در خیز جدید کرونا شاهد بیشترین تعداد مراجعه بیماران مبتلا به کرونا بوده ایم، ادامه داد: شکل ابتلا به کرونا خانوادگی شده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 تخت به تخت های بستری بیماران کرونا در خرم دره افزوده شد

22 تخت به تخت های بستری بیماران کرونا در خرم دره افزوده شد