مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-26اجتماعي

15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در شاد غایب هستند


رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: با گذشت بیش از یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی جدید، 15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در شبکه آموزشی دانش آموزان شاد ، - 15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در "شاد" غایب هستند ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: با گذشت بیش از یک ماه و نیم از آغاز سال تحصیلی جدید، 15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در شبکه آموزشی دانش آموزان "شاد"، غایب هستند که علت اصلی آن نبود زیرساخت های لازم است.

حسینی فرد، امروز دوشنبه 5 آبان به خبرنگاران گفت: حدود 26 هزار دانش آموز در سراسر استان به علت نبود زیرساخت های لازم برای اتصال به اینترنت از آموزش های مجازی در شبکه شاد محروم اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این دانش آموزان در 300 نقطه استان که شامل مناطق محروم به ویژه شهرستان های زیرکوه، نهبندان، سربیشه، درمیان و خوسف هستند که به صورت حضوری در مدارس حاضر می شوند و از درس نامه هایی که توسط معلمانشان تولید شده استفاده می کنند.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به حل مشکل اینترنت دانش آموزان روستایی و عشایری استان بر اساس انعقاد تفاهم نامه فی ما بین آموزش و پرورش و فناوری ارتباطات، تصریح کرد: فقر اقتصادی، کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در شاد غایب هستند

15 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در شاد غایب هستند